Nestlé Adriatic

Švicarska tvrtka Sociėtė pour l'Exportation des Produits Nestlė 1996. godine otvara svoja predstavništva u Hrvatskoj i Srbiji, a godinu dana kasnije otvaraju se predstavništva u Bosni i Hercegovini te Makedoniji. U predstavništvima u cijeloj regiji tada je bilo tek desetak zaposlenih.

Tvrtka Nestlé Adriatic osnovana je 2003. godine, a uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Kosova i Slovenije sa sjedištem u Zagrebu. Na tržištu regije nudi svjetski poznate robne marke: NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT, SMARTIES, LION, PURINA i NESTLÉ žitarice.

Nestlė je u Hrvatskoj prisutan već dugi niz godina. Prvi podaci datiraju iz vremena kad je Hrvatska bila u sklopu Kraljevine SHS. Predstavništvo se nalazilo na Trgu bana Jelačića, a glavni uvozni proizvodi bili su dječje brašno, danas poznatije kao zamjensko mlijeko za novorođenčad, i čokolada.

Potkraj 2003. u Zagrebu je osnovana tvrtka Nestlé Adriatic d.o.o., kao središnji ured za čitavu regiju, koji je objedinio sva dotadašnja predstavništva.

Nestlé je 2006. godine kupio Delta sladolede sa sjedištem u Grčkoj. Također, Nestlé upravlja tvornicom sladoleda u Staroj Pazovi koja sezonski zapošljava oko 200 ljudi i, osim proizvodnje za domaće tržište, izvozi sladolede za tržišta Crne Gore, Makedonije, Hrvatske, Albanije i Bosne i Herzegovine.

Početkom 2011. godine Slovenija je postala dio Nestléa u Adriatic regiji.

U Hrvatskoj potrošači dobro poznaju Nestléove proizvode. Maggi juhe i Thomy majoneze na tržištu su prisutne desetljećima. Danas se uz Thomy i Maggi proizvode potrošačima nude i mnogobrojne druge Nestléove robne marke, poput Nescaféa, Nesquika, dječje hrane i čokolada.

Nestlė širom svijeta ima 500 tvornica i oko 330 000 zaposlenika te stoji iza većine najpoznatijih robnih marki prehrambenih proizvoda, poput sladoleda Scholler i Motta te čokolada After Eight i Baci.

Nestlé na hrvatskom tržištu znači bogatiju ponudu prehrambenih proizvoda i dodatnu vrijednost na tržištu roba široke potrošnje.

Bez obzira na rast tvrtke kroz mnogobrojne akvizicije, istraživanje i razvoj prehrambenih proizvoda i dalje su jedna od osnovnih djelatnosti unutar tvrtke. Istraživanja tvrtke Nestlé usmjerena su na prehranu koja će smanjiti rizik od bolesti današnjice, poput pretilosti, dijabetesa i krvožilnih bolesti. U sastav grupacije Nestlé ulazi i 29 istraživačkih centara te se godišnje u Nestléu na istraživanja utroši oko 1,5 milijardi švicarskih franaka.